Organiseer jouw evenement in Gelderland!

Waarom moet je helemaal naar Utrecht of Amsterdam om daar persoonlijk – of zakelijk – beter van te worden? Ook in Nijmegen weet jij je draai wel te vinden!

 

Hoeveel plekken ken jij waar jij in jouw stad een grote happening op poten wilt zetten? Mocht het antwoord beperkt zijn, dan is er nog helemaal geen man over boord. Laat staan een vrouw. Het Internet is namelijk een bijzonder grote digitale vraagbaak en ja, die beslaat ook Nijmegen. Gegarandeerd dus dat jij ergens een aanbieder zult vinden met een plaats die helemaal perfect is voor wat jij ook maar van plan bent te gaan organiseren!

 

Maar welke voorwaarden stel je hiervoor? En waar moet je sowieso op letten, naast of de zaal of het plein – of wat voor locatie dan ook – aan jouw persoonlijke voorkeuren en voorwaarden voldoet? Dat gaan we hieronder even nauwkeurig met je doornemen. Lees dus snel verder!

Huwelijk

Allereerst willen we jou van harte feliciteren met jullie aanstaande huwelijk. We wensen het bruidspaar nog vele mooie jaren toe, samen! De Grote Dag mag nergens door beperkt worden. Oftewel, de locatie moet volledig naar jullie hand gezet worden. Een moderne of klassieke uitstraling, misschien iets daar tussenin? Zeggen jullie het maar! En het liefste wil je die locatie ook nog een beetje naar een gewenst thema kunnen aankleden. Vraag dus vooraf naar de mogelijkheden.

Training

Kennis die je hebt in jouw bedrijf mag niet verloren gaan en moet gedeeld worden. Nieuwe informatie moet worden ingewonnen en ‘geabsorbeerd’ zodat het een goed doel kan dienen. Kom dus eens uit jullie vertrouwde omgeving en boek een inspirerende zaal. Nodig eventueel een expert van buitenaf uit die jullie het nodige bij kan brengen over nuttige onderwerpen.

Congres

Wanneer jij een congres gaat organiseren, ben je wel heel serieus bezig! Dat doe je natuurlijk niet in een café of een kantoortje. Nee, hiervoor moet jij een keuze maken uit de vele congreslocaties in Nijmegen! Selecteer die onder andere op:

 

    • Bereikbaarheid: niet iedereen is even bekend in de stad waar jouw evenement plaatsvindt. Deel dus duidelijke routebeschrijvingen uit aan alle genodigden, inclusief parkeergelegenheden, stations en haltes.
    • Sfeer en ruimte: er moet voldoende oppervlakte zijn in de ruimte(s) die jij boekt. Zo kan iedereen vrijuit bewegen en communiceren en zal niemand het gevoel krijgen opgesloten te zitten. Zoek de ruimte uit op capaciteit en uitstraling, zodat iedereen zich vanaf het begin al prettig voelt!
  • Apparatuur: ga jij een beamer, microfoon, luidspreker, projectiescherm of laptop nodig hebben om jouw verhaal beter te kunnen vertellen? Dan is het wel zo leuk wanneer dergelijke apparatuur al aanwezig is en jij er gebruik van kunt maken. Scheelt weer een hoop geregel.
  • Catering: hoe boeiend alle sprekers ook zijn, tussendoor is er wel de vraag naar iets om de inwendige mens te doenen. Eten en drinken, dus! Zorg voor een behoorlijke catering en zie erop toe dat iedereen opgewekt, toegewijd en gefocust is en blijft. Zo maak jij van jouw evenement een groot succes!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *